farsifiles.ir

farsifiles.ir

ارائه تمامی دوره های آموزشی به زبان فارسی و گویا در جهت کسب درآمد اینترنتی برای عموم مردم

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کیفیت آموزشات را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 8927

آموزش برنامه ی متلب به صورت کامل


آموزش برنامه ی متلب به صورت کامل

*آموزش صفر تا صد برنامه ی تخصصی متلب به صورت کامل و جامع*

با سلام. در این مطلب قصد دارم فیلم آموزشی Matlab به زبان فارسی را جهت دانلود قرار دهم. متلب زبانی است که کاربرد کامپیوتر در مهندسی را با کارائی بالا تضمین کرده و امکانات محاسباتی، تصویری، و برنامه نویسی را در محیطی آسان و آشنا فراهم میکند و تموم اینها را در خود جای داده است . کارائی MATLAB در مقوله هائی نظیر: محاسبات ریاضی، آنالیز داده ها، مدل سازی و شبیه سازی، گرافیک، و تولید نرم افزار (حتی برای محیط ویندوز) به اثبات رسیده است. این زبان با توجه به نظرات کاربران دانشگاهی و صنعتی دستخوش بازنگری های زیادی شده و اکنون به زبان استاندارد جهت آموزش های مقدماتی و عالی و ابزار پژوهش و توسعه در صنایع تبدیل شده است. MATLAB جعبه ابزارهائی برای کاربردهای خاص در اختیار قرار می دهد، که از جمله آنها جعبه ابزار ریاضیات، کنترل، شبکه های عصبی، بازرگانی و . . . می باشند. جعبه ابزارها با زبان متلب و به صورت مجموعه هایی از ام- فایل ها گسترش یافته اند و برای هر کاربر در زمینه تخصصی اش کاربرد و اهمیت زیاد دارند. امکان ساخت جعبه ابزارهای جدید و شخصی نیز برای کاربران پیشرفته فراهم است. این فیلم آموزشی شامل 2 بخش می باشد که لیست مباحث هر دو بخش در  فایل مربوطه پس از خرید موجود می باشد و می توانید بصورت جدا بعد از پرداخت دانلود نمایید و مطالعه فرمائید

 

در این پکیج استثنایی و شگفت انگیز تمامی عزیزان از بیس تا انتهایی برنامه ی کاربردیه متلب را به صورت کامل تعلیم خواهند دید . متلب برنامه ای کاملا فراگیر در بسیاری از امور است که یادگیری کامل آن میتواند منجر به درآمد فوق العاده ای برای هر شخص باشد. من در این پکیج اموزش صفر تا صد متلب را کاملا فارسی و در پوشه های جداگانه به صورت قسمت قسمت و فیلم های کوتاه قرار دادم تا ضمن تعلیم دیدن بتوانید همزمان برنامه را اجرا کرده و تست بگیرید . امیدوارم از این فرصت نهایت استفاده و لذت را ببرید . 

 


مبلغ واقعی 449,250 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 179,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 788

برچسب های مهم

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به " سایت فارسی فایلز" میباشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما